طوفان الاقصی
طوفان الاقصی
یادداشت ها

طوفان الاقصی

منتشر شده در

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: صریح میگوئیم. ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزی جنگ سی و سه روزه و پیروزی جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم. این حقیقت و واقعیت است. 1390/11/14 🇮🇷 🇵🇸

عملیات طوفان الاقصی

نیروهای حماس با عملیات طوفان الاقصی نشان دادن که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است و افول این رژیم نزدیک است.

عملیات طوفان الاقصی، چهره واقعی تری از شیطان صفتی رژیم صهیونیستی و حامیان آنرا به جهانیان نشان داد و دنیا فهمید که مفهوم حقوق بشر و آزادی غربی یعنی چه.

شکی در آن نیست که نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی نزدیک است و این همان وعده ایست که قرار است محقق شود و آن اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

به‌زودی مرگ بر اسرائیل به خاطره‌ای در جهان تبدیل خواهد شد؛ چرا که امروز شاهد شکسته‌شدن جمجمه صهیونیسم و شیشه عمر این پلید خونخوار هستیم.

جت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در اجتماع بین‌المللی عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی – شبستان امام خمینی(ره)

جلوگیری از ورود کمک های انسان دوستان برای مردم عادی غزه و جنایت نسل کشتی توسط رژیم صهیونیستی در جلوی دوربین های رسانه های بین المللی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی نشانی از انسانیت ندارد.

فاجعه انسانی در بیمارستان المعمدانی نشان داد که بیمارستانها که تنها سرپناه مردم غیرنظامی و عادی غزه هستند نیز از خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی در امان نیستند.

سکوت اجتماعی، سیاسی و نظامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، خود نیز کمتر از یک جنایت نیست. کلمات در قبال این حجم از خشونت و وحشیگری کم می آورند. هولوکاست واقعی در غزه اتفاق می افتد.

مسئله امروز فلسطین، دیگر تنها مسئله آزادی قدس یا حمایت از مسلمانان نیست، بلکه مسئله انسانیت است.

ما تا آزادی کامل فلسطین و قدس در کنار مردم فلسطین هستم. 🇮🇷 🇵🇸 ❤

اگر همچنان حمایت خود را نشان نداده اید، هم اکنون حمایت خود را نشان دهید.

#طوفان_الاقصی #نابودی_اسرائیل #بیمارستان_المعمدانی

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *