بی مسئولیتی ها عامل متروپل
بی مسئولیتی ها عامل متروپل
یادداشت ها

بی مسئولیتی ها عامل متروپل

منتشر شده در

وقتی بی مسئولیتی برخی افراد باعث حادثه متروپل می شود و باعث می شود جان هموطنان عزیزمان درگیر آن شود. ضمن تسلیت این رخداد غم‌بار به خانواده های مصیبت دیده حادثه، همدردی خود را نیز ابراز داریم. 🇮🇷

ظهر دوشنبه 2 خرداد 1401 اتفاقی تلخ در آبادان رخ داد و باعث داغدار شدن خانواده هایی و از دست دادن برخی از هموطنان عزیزمان شود.

حادثه متروپل در پی بی مسئولیتی برخی از افراد و مسئولین مربوطه برای سودی اندک که به جیب برخی برود و با بی اعتنایی به جان مردم رخ داد.

در بین این اتفاق ناراحت کننده، برخی از رسانه های معاند و افراد نیز قصد پاشیدن نمک بر روی زخم هموطنان می کنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و از احساسات و عواطف مردم سوء استفاده نمایند.

اما خدا رو شکر مردم عزیز ما آگاه هستند و به هیچ عنوان تحت تاثیر عوامل و همچنین در تله دشمن قرار نمی گیرند.

اتفاق #سلام_فرمانده که در استادیوم آزادی برگزار شد، دشمن سعی در این داشت که نشان دهد به حادثه متروپل بی اعتنایی شده، در حالی که صدها هزار نفر بصورت حضوری و میلیون ها نفر بیننده تلویزیونی یک صدا علاوه بر دعا برای مردم آبادان، آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه، همدردی خود را نیز اعلام نمودند.

جدای از چنین چیزی، همانطور که بالاتر گفته شد این حادثه متاسفانه بدلیل بی مسئولیتی و عدم توجه به ساخت و ساز این ساختمان اتفاق افتاد.

قطعا باید علت و عوامل این اتفاق بطور دقیق مشخص و به سرعت با کلیه مسببان این حادثه برخورد قاطع شود.

باید با بی طرفی کامل با دستگاه های مربوطه برخورد شود و البته نظارت های بیش از پیش نیز صورت بگیرد. کما اینکه خدای نکرده در صورت وقوع چنین اتفاقات ناخوشی، شاهد انداختن تقصیر به سمت و سوی یکدیگر از طرف دستگاه ها و سازمان ها نباشیم.

نباید بخاطر اندکی سود، جان و مال مردم درگیر چنین اتفاقاتی شود.

علاوه بر این باید قوانین را بطور جدی تر مورد بازنگری قرار داد تا دیگر شاهد اینطور اتفاقات هم نباشیم.

مجدد ضمن ابراز همدردی، این اتفاق ناگوار را به خانواده های مصیبت دیده و هموطنان عزیزمان تسلیت عرض می کنیم.

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *