سال جدید و نوروز 1401 مبارک
سال جدید و نوروز 1401 مبارک
یادداشت ها

سال جدید و نوروز 1401 مبارک

منتشر شده در

ای تغییر دهنده دل ها و دیده ها، ای مدبر شب و روز، ای گرداننده سال و حالت ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال. فرا رسیدن سال 1401 شمسی و نوروز رو تبریک میگم. امیدوارم سالی سرشار از شادی، برکت، معنویت و سلامتی را در کنار خانواده هاتون داشته باشید. ❤

نوروز 1401

نمیدونم سال جدید رو چطور شروع کردید اما امیدوارم که این سال جدید رو در کنار خانواده هاتون پر از مهر و شادی سپری کرده باشید.

نوروز بهانه ی خوبی برای در کنار هم بودن هست و چه خوب که با شروع سال جدید بتونیم در همه حال تازه شویم و تغییرات خوب در خود داشته باشیم.

سال گذشته بود که این سایت رو راه اندازی کردم تا بتونم مطالب رو بصورت روزنوشت یا موردی در اینجا منتشر کردم و چه زود این 6 ماه گذشت (اولین نوشته).

دستاوردهای خوبی هم توی این سایت داشتم تا بتونم چیزهایی که میدونم رو با شما به اشتراک بذارم و اگر شما هم اطلاعاتی دارید نیز اونو با من به اشتراک بذارید.

یکی دیگر از مزیت ها این بود که تونستیم تغییرات سایت های دیگمون رو در اینجا بذاریم و با اشتراک گذاری و استفاده از نقطه نظراتتون به بهبودشون کمک کنیم.

امیدوارم که سال 1401 بتونم بهتر از سال گذشته باشم، پس پیش به سوی بهترین بودن. 😉

هفت سین
هفت سین

اهداف امسال

بزارید یکم از برنامه های سال جدید براتون بگم که قراره چه کارهایی انجام بدم:

برنامه اول توسعه بیش از پیش سایت پروند هست که سعی میشه اولین نوبت اون در همین اواسط فروردین باشه. اما نمیتونم قولی بدم چرا که برنامه ها بصورت فشرده نیست و داره با دقت انجام میشه تا کیفیت خوبی داشته باشه.

برنامه دوم که تا همین الان حدودا خیلی از کار اون انجام شده توسعه سایت گیم سرور پارس هست و بزودی خبر اونو بهتون میگم پس یکم صبر داشته باشید. 😀

برنامه سوم هم برنامه ریزی ماهانه خواهیم داشت، بطوریکه از این به بعد فعالیت های ویژه ای رو تا پایان سال 1401 داشته باشم. (البته روی این مورد زیاد حساب نکنید 😁)

به هر حال بگذریم.

امیدوارم که سال خوبی رو داشته باشید. سال 1401 شروع قرن جدید شمسی هست و امیدواریم که قرن جدید شاهد پیشرفت های چشمگیری در کشورمون از لحاظ تکنولوژی و فناوری و چه از لحاظ بهبود اقتصادی و معیشت باشه.

حالا شما برامون بگید برای سال جدید چه برنامه هایی رو دارید؟

راستی تا یادم نرفته بزارید سفره هفت سینمون رو هم با شما به اشتراک بذارم. (هفت تا سین یعنی هفت تا سبزه 😁)

هفت سین - هفت سبزه
هفت سین – هفت سبزه

سال جدید و نوروز 1401 مبارک ❤

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *