بروزرسانی تابستان 1402
بروزرسانی تابستان 1402
پروند

بروزرسانی تابستان 1402 پروند

منتشر شده در

بروزرسانی تابستانه پروند را بر روی سایت اعمال کردیم. تغییراتی در ساختار سایت ایجاد کردیم و اکنون در حال حرکت به سوی جلو هستیم. همگام و همراه ما باشید تا به بررسی برخی از این تغییرات بپردازیم. ❤

پیشگفتار

درود بر تمامی شما همراهان همیشگی، امیدواریم تابستان خوبی را شروع کرده باشید. بروزرسانی تابستانه ما در ادامه فصل جدیدی از نگارش بروزرسانی بهار ما است.

در این بروزرسانی سعی کردیم یک پله زیرساخت خود را بهبود ببخشیم تا بتوانیم توسعه پذیری را بیش از پیش افزایش دهیم.

هم اکنون در حال توسعه بخش هایی از سایت هستیم که بخاطر کندی در این فرآیند پوزش می طلبیم اما امیدواریم که با حمایت های شما عزیزان سرعت توسعه را افزایش دهیم.

اهداف و چشم اندازه

همونطور که میدونید یکی از دغدغه های ما اضافه کردن امکانات بیشتر و تسریع فرآیند ثبت سایت است. امسال سعی کردیم این فرآیند را سریعتر کنیم و این کار را هم انجام دادیم.

حال مدتی است که با سایت هایی مواجه می شویم که در هیچکدام از موضوعات سایت ما قرار نمیگیرند. البته علت آن این است که نمیخواهیم دسته بندی های متفرقه زیادی ایجاد کنیم.

تمام سعی ما بر این است که دسته بندی موضوعی را محدود و کلی در نظر بگیریم تا کاربران بتوانند سریعتر به آنچه که میخواهند برسند.

در اهداف آینده خود در نظر داریم که بر روی موضوعات و دسته بندی های سایت یکبار تجدید نظر کنیم تا بتوانیم بیشتر مشکلات را بر طرف کنیم و بتوانیم سایت های بیشتری را اضافه کنیم.

اما تا آن زمان تکلیف سایت هایی که در هیچ یک از موضوعات قرار نمی گیرند چیست؟ پاسخ به این سوال ساده است و ما این مشکل را بطور موقت حل کردیم و برای آن یک دسته بندی عمومی ایجاد کردیم. جایی که وبسایت ها می توانند در هر موضوعی در سایت ما قرار بگیرند.

البته ما این دسته بندی را بطور مداوم بررسی می کنیم و اگر دسته جدیدی اضافه شد که مرتبط با آن سایت باشد، آنرا به دسته جدید منتقل می کنیم. امیدواریم این راه حل بتواند کمک کند تا بتوانیم پذیرای سایت های بیشتری باشیم.

احتمالا در رویداد تابستان شاهد بروزرسانی خاصی نباشیم و بیشتر بر روی اضافه کردن سایت های بیشتر تمرکز داشته باشیم.

توسعه بخش های جدید نیازمند وقت و انرژی بسیار زیاد است که صد البته ما در حال برنامه ریزی بیشتری بر روی آن هستیم.

بروزرسانی تابستان 1402 پروند
بروزرسانی تابستان 1402

اطلاع از تایید یا عدم تایید سایت

یکی از سوالاتی که شاید برای کاربران پیش بیاید این است که حال که سایت خود را ثبت کردند چگونه بدانند تایید یا رد شده است.

بهترین راه برای تایید ثبت بودن سایتتان اینست که در صفحه اصلی نام سایت یا آدرس آنرا جستجو کنید. اگر در نتایج جستجو نام آنرا مشاهده کردید که سایت با موفقیت تایید شده است.

اما اگر در نتایج آدرس سایت شما ظاهر نشد، نگران نباشید. حداکثر 72 ساعت یا یک هفته پس از ثبت سایتها تایید و در نتایج قرار میگیرند.

اگر بعد از گذشت این بازه زمانی باز هم سایت شما در لیست مشاهده نشد، کافیست به پشتیبانی ما در ایتا parvand@ پیام دهید تا از علت آن مطلع شوید. معمولا در کمتر از چند ساعت پاسخ شما را خواهیم.

از جمله علت های عدم تایید یک سایت:

  • نداشتن نماد اعتماد برای سایت هایی که جنبه فروشگاهی دارند
  • نبود زبان سایت به فارسی
  • فیلتر بودن سایت
  • عدم امکان دسترسی ما به سایت در زمان بررسی
  • محتوای خلاف قوانین کشور

رویداد تابستان

امسال هم مانند هر سال طرح تابستانه را بر روی سایت اعمال کردیم و یک نگارش ارتقا پیدا کردیم. سعی ما این است که با طرح های فصلی نمای سایت را متناسب با آن زمان تطبیق دهیم.

در این رویداد شاهد اضافه شدن دسته بندی و تعدادی سایت جدید هستیم:

دسته بندیتعداد سایت اضافه شده
عمومی *25
تجارت الکترونیکی و خرید24
آگهی اجتماعی18
میزبانی وب22
بازی و سرگرمی35
مجوزهای فعالیت اینترنتی1
ورزشی2
فرهنگی و مذهبی43
اخبار و رسانه ها12
علمی و آموزشی3
جدول سایت های اضافه شده در رویداد تابستان 1402

* دسته بندی جدید


تغییرات نگارش ها

نگارش 0.2.1 کوتاه و مختصر در یک نگاه:

  • ارتقا به نگارش 0.2.1
  • اعمال طرح تابستان
  • بهبود کارایی و رفع برخی از مشکلات

تغییرات هم اکنون بر روی سایت اعمال و قابل مشاهده است. با معرفی کسب و کارهای بیشتر در موضوعات متنوع ما را در بهبود و جامع نمودن سایت یاری نمایید. با حمایت معنوی از ما، خانواده پروند را بزرگتر نمایید. 😉

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *