یلدا با طعم تولد
یلدا با طعم تولد
یادداشت ها

یلدا با طعم تولد

منتشر شده در

دیشب از اون شبایی بود که سالی یکبار اتفاق می افته و هیچ چیز نمیتونه جایگزین اون بشه چون یلدا با طعم تولد بود. در کنار خانواده شبه چله رو همراه با تولد گرفتیم البته شاید یکم احساس اون قدیم ندیما رو هم داشتیم در کنار فامیل البته با فاصله اجتماعی. 😉

خوب اول از همه فکر میکنم باید از مخاطبان کادو بگیریم، اما شاید بگید چرا؟ چون تولده و تولد من هست. یا شاید بهتر باید بگم که بود.😀

با شروع زمستون یعنی اول دی ماه، ما دو مناسب داریم: اول یلدا – دوم تولد.

در این شب کمی نشستیم و صحبت کردیم و تولد رو جشن گرفتیم که خوب بود. البته نگران نباشید اونقدرا هم لاکچری نبود. فقیرانه شب چله و تولد رو گذروندیم. 😁

خوب تا یادم نرفته اول شبه چله رو بهتون تبریک بگم. امیدوارم که به خوبی و خوشی سپری شده باشه و در آینده هم خوبی و خوشی در زندگیتون رو آرزو میکنم. 🧡

اگه بخوایم یه حساب سر انگشتی داشته باشیم میبینیم که امروز چندتا مناسبت داریم:

اولین مناسبت رو که گفتم شبه چله ست که ایشالا تو سفره همتون پر از پسته و انار و کلا چیزای لوکس و لاکچری (از اونایی که ما فقیر فقرا نداریم) داشته باشید. 😁

دومیشم تولده منه که حتما کادو برام بگیرید و برام بفرستید. البته میتونم شماره کارت بدم نفری 5 میلیون تومن واریز کنید. من توقع زیادی ندارم باور کنید!

سومین رویداد شروع زمستونه. خوب فصلی نو رو داریم و دیگه با زمستون یه جورایی خدافظی کردیم و قرار 3 ماه باهم دیگه یخ بزنیم. از بس که میگن بهینه مصرف کنید. دیگه باور کنید من الان با کلاه و کاپشن نشستم و در حالی که دارم یخ میزنم مینویسم.

چهارمین رویداد رو بزارید بریم تو سایت تایم دات آی آر ببینم چی داریم … چیزی نبود … نگرد نیست، گشتم نبود.

رویداد پنجم هم چیزی ندارم به هرحال خودتون اضافه کنید، خواستم یکم متنم طولانی بشه. میتونید اینو حذف کنید.

بزارید برگردیم به موضوعات بالا قبل از اینکه کادومو واریز کنید به حسابم. 😀

گفتم در حالی که دارم یخ میزنم، دارم براتون متن مینویسم. والا بخدا ما جزو فقیر و فقرا هستیم از بس گفتن مصرف بهینه کنید که گفتیم کلا بخاری رو خاموش کنیم بلکه شاید دست از سرمون بردارن.

البته مصرف بهینه باید باشه ولی نمیدونم دیگه چقدر بهینه مصرف کنیم … از بس بهینه کاری کردیم که دیگه خودمون هم بهینه شدیم.

خوب خدا رو شکر اخبار اقتصادی خوبی هم داریم میشنویم. البته فعلا این اخبار که سودش در جیب ما نمیره، جیب شما رو نمیدونم دیگه!

از جمله اخبار خوب اقتصادی دو برابری یارانه بود که خیلی خوبه! جدی میگم حداقل باهاش میشه یه بسته پوشک بچه خرید. برای من رضایت بخش بود. البته من خودم مجردم برای تازه عروس و دامادا گفتم اینو.

پی نوشت متن بالا اضافه کنم خودم قصد ازدواج داشتم از اونجایی که خیلی کم توقعم میدونید که مورد مناسب پیدا نشد، فکر نمیکنم یه دختر پولدار (البته خودش پولدار باشه نه باباش) و خوشگل پیدا نمیشه. 😁

خوب از بحث دور نشیم و بریم سراغ خبر بعدی اقتصادی که قرار بن کارت بدن برای دریافت کالا. نظر من اینه: نظری ندارم تا ببینم چی میشه و چی پیش میاد.

خبر بعدی هم یادم نمیاد که بگم براتون، خودتون برید تو سایت خبرگزاری فارس یا شبکه خبر بخونید ببینید چی گفتن. چون اصلا موضوع این پست اقتصادی نبود و این متن های منم بخاطر اینه که دارم یخ میزنم و تایپ میکنم و هرچی به ذهنم میاد مینویسم.

خوب موضوع ما شب یلداست بزارید یکم از یلدا بگم براتون.

البته منظورم یلدا دختر همسایه نیست، چون اصلا اسم دختر همسایه ما یلدا نیست و در کل همسایه هامون هم بگردید یلدا پیدا نمیکنید.

داشتم میگفتم شبه یلدا، دقت کنید شبه یلدا نه روزه یلدا که ما بهش میگیم شبه چله و روز اول زمستون هم هست و هم شبه و منم چیزی نمیگفتم در این مورد.

جملات رو تا هرجا میگیرید بگیرید. ایشالا شب چله خوبی داشته باشید و شب چله تون مبارک. راستی شبه چله هم ثبت ملی شد. خدا رو شکر حداقل این به اسم خودمون ثبت شده وگرنه چینی ها اینو میزدن به نام خودشون.

کادوی تولد من هم واریز کنید به حساب بانکیم یا به بیت کوینم. مرسی از دوستان.

زمستونی پر از شادی و با سلامت داشته باشید 🧡

هشتگ ماسک بزنید 😐

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *