کریسمس 2021
کریسمس 2021
یادداشت ها

کریسمس 2021

منتشر شده در

چند روزی میشه که جشن کریسمس گذشته و کم کم هم داریم به آخرای سایت 2021 میلادی میرسیم. اول از همه این روز تبریک میگم و امیدوارم سال 2021 میلادی رو با رعایت فاصله اجتماعی و سلامتی گذرونده باشید. بزارید کمی از این سال در کنار هم بگیم. 😉

هر چند که طی این مدت طولانی درگیر کرونا بودیم اما داشتن چنین جشن هایی برای داشتن روحیه خیلی خوبه. اما به شرط داشتن رعایت فاصله اجتماعی و حفظ پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا.

کریسمس شاید در فرهنگ عمومی کم کم وارد شده اما به هرحال ما بیشتر به سمت جشن یلدایی یا شبه چله هستیم.

همونطور هم که میدونید این جشن برای خارجیا 😁 یه درخت سرو رو تزئین می کنند و بابانوئل میاد بهشون کادو میده که خوب شاید کمی هم شبیه عید نوروز خودمون هست.

من یبار رفتم درختی رو از بیرون آوردم و اونو تزئین کردم گذاشتم توی خونه تا کریسمس رو در کنار بقیه جشن بگیرم. فقط نمیدونم که چرا تو ذوق بقیه خورد و گفتن این دیگه چیه؟

منم گفتم درخته واسه جشن کریسمس.

گفتن نه میدونیم که جشن کریسمسه، گفتن درخت تزئین میکنن ولی نه هر درختی رو، تازشم این که نه درخت کاجه نه سرو. تازشم این درخت که اصلا برگ نداره!

گفت حالا از اینا هم که بگذریم این لامپای کم مصرف که گذاشتی چی میگه؟ گفتم خوب از اینا میذارن یکم تنوع نور باشه مثله بقیه که میذارن چراغ روی درخت.

بعدش گفت درسته ولی اولا اون لامپا که میذارن رنگی و کوچیک و چشمک زن هستن.

بعد یه نگاهی کرد به من و منم یه نگاهی بهش کردم و گفتم:

درسته که این درخت حتی کاج هم نیست ولی درخت درخته همینم رفتم از بیرون از پارک آوردم فقط نمیدونم چرا نگهبان پارک کلی دنبالم کرد هرچی گفتم بابا یه درخت میخوام واسه کریسمس بزار همینو ببریم گوش نداد با بیلش افتاده بود دنبالم.

خدا شاهده که با این درخت کلی دوییدم تا فرار کردم! 😁

حالا اگه برگاش ریخته تقصیر من نیست چون زمستون بود برگ درختا تو پاییز میریزه که مهم نیست.

این لامپای کم مصرف هم واسه صرفه جوییه تازشم مگه نمیگن که همیشه باید صرفه جویی کرد! دیدم اون لامپا مصرف زیاد دارن گفتم از اینا بزارم تازشم خونه رو پر نور با مصرف کم میکنه! شما فرض کن این چشمک میزنه!

وقتی اینا رو گفتم اومد یه شاخه از درخته رو شکست و با همون افتاد دنبالم! نمیدونم چرا! 😁

حالا از اینا که بگذریم جشن کریسمس خوبه حداقل برای شادی و در کنار هم بودن. خواستم یکم بگم که کنار هم خوشحال باشیم.

تازه یادم رفت بگم که بابانوئل هم میاد کادو میده.

این جشن ها خیلی خوبه ولی به شرطی که خوشحالیمون رو با دیگران سهیم بشیم نه اینکه ما شاد باشیم و کلی خوشحالی کنیم و از احوال همسایه خودمون بی خبر باشیم.

اینکه وجود چنین جشن هایی باعث شادی بیشتر میشه درسته اما دیگه اگه اینقدر لاکچری هم باشه بنظرم اصلا خوب نیست!

در کل امیدوارم سال 2021، سالی خوب براتون بوده باشه و سال جدید رو با انرژی زیاد و شاهد از بین رفتن کرونا باشیم اونم اگه ورژن خودشون بروز نکنه! 😁

خوب حالا که بالاتر گفتم، درسته که چند روزی میشه که کریسمس تموم شده ولی حواسم هست که کادوی این روز رو ندادید پس حتما کادوهاتون رو بفرستید برام منتظرم. 😁 میتونید بیت کوینی هم بفرستید همه جوره قبوله!

خوب به پایان رسید این مطلب، حکایت همچنان باقیست! هرچی گرفتید همونو بگیرید کافیه بنظرم.

زمستون گرم کنار بخاری و با انرژی البته با مصرف بهینه داشته باشید!

و من در حالی که دارم مطلب رو منتشر میکنم و کم کم میرم زیر پتو 😁

توسط امیرحسین محمدی

طراح و برنامه نویس وب. متولد دی ماه 74 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر. علاقهمند به وردپرس و یادگیری مطالب مرتبط با وب.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *